Scroll To Top

BETALEN

Onze tarieven zijn gebaseerd op de landelijk vastgestelde tarieven, de zogenaamde UPT-codes. Rekeningen worden na iedere behandeling door factureringsbedrijf Famed verstuurd. U betaalt het bedrag aan hen. Famed werkt met sommige zorgverzekeraars samen (Agis en Zilveren Kruis Achmea). De rekeningen van de zorgverzekeraars waarmee Famed een overeenkomst heeft, worden direct naar de zorgverzekeraar gestuurd.

BENT U VERZEKERD BIJ EEN ANDERE VERZEKERAAR?

Als u verzekerd bent bij een andere zorgverzekeraar, dan krijgt u de rekening van Famed thuisgestuurd. U dient de rekening zelf op te sturen naar uw ziektekostenverzekeraar. Deze vergoedt de rekening aan u, op basis van de polisvoorwaarden. Het kan zijn dat u niet het hele bedrag vergoed krijgt, omdat er behandelingen zijn gedaan waarvoor u niet verzekerd bent.

De rekening dient binnen 30 dagen te worden voldaan. Ook als uw zorgverzekeraar nog niet heeft vergoed. U kunt ook uw rekening contant betalen aan de balie. Pinnen is helaas nog niet mogelijk.

VRAGEN OVER UW REKENING?

Voor vragen over de rekening die u heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met Famed via nummer 0900 – 0885. Heeft u vragen over de behandeling die op de rekening vermeld staat? Dan kunt u contact opnemen met de praktijk via telefoonnummer 033 – 4722990.